ICT beheerscontracten
Door de toenemende complexiteit van IT systemen schiet de controle en het onderhoud van deze systemen vaak tekort en zijn alleen experts in staat het onderhoud hieraan uit te voeren. i-Beheer® biedt daarom haar beheerscontracten aan.
Wij verzorgen het volledige beheer van uw IT systemen en bieden tevens een full service pakket van beheer- en controlemogelijkheden om de kwaliteit van uw IT systemen te garanderen. Het beheercontract omvat zowel de uit te voeren werkzaamheden als het aantal uren en de verantwoordelijkheden.
Kenmerken beheercontracten:
- Service Level agreements
- Vastgestelde maximale responstijden
- Servicedesk ondersteuning
- Preventief onderhoud
- Maandelijkse rapportages
- Support op locatie
- Support op afstand
Snelle probleemoplossing op afstand
Beheer op afstand
Een aantal overeengekomen controles en werkzaamheden wordt op afstand uitgevoerd. Dit werkt zeer snel en efficiënt.
Servicedesk ondersteuning
Indien u een probleem heeft, belt u direct met één van onze servicedesk medewerkers. Deze inventariseert het probleem en lost het probleem in 85% van de gevallen op afstand op en binnen de overeengekomen responstijd.
Vastgestelde maximale responstijden
Service Level Agreements
Een service level agreement kan uw organisatie veel voordelen opleveren. U krijgt een overzicht met afspraken over de te leveren diensten. U kunt denken aan het aantal servicedesk uren of de responstijden bij problemen voor een vast bedrag per maand. Een service level agreement biedt uitkomst wanneer uw organisatie verzekerd wil zijn van een bepaalde dienstverlening.