person using black laptop on brown table

Door de toenemende complexiteit van IT systemen schiet de controle en het onderhoud van deze systemen vaak tekort en zijn alleen experts in staat het onderhoud hieraan uit te voeren. i-Beheer® biedt daarom haar beheerscontracten aan.

Wij verzorgen het volledige beheer van uw IT systemen en bieden tevens een full service pakket van beheer- en controlemogelijkheden om de kwaliteit van uw IT systemen te garanderen. Het beheercontract omvat zowel de uit te voeren werkzaamheden als het aantal uren en de verantwoordelijkheden.

Kenmerken beheercontracten:

  • Service Level agreements
  • Vastgestelde maximale responstijden
  • Servicedesk ondersteuning
  • Preventief onderhoud
  • Maandelijkse rapportages
  • Support op locatie
  • Support op afstand

Snelle probleemoplossing op afstand

Een aantal overeengekomen controles en werkzaamheden wordt op afstand uitgevoerd. Dit werkt zeer snel en efficiënt.

Servicedesk ondersteuning

Indien u een probleem heeft, belt u direct met één van onze servicedesk medewerkers. Deze inventariseert het probleem en lost het probleem in 85% van de gevallen op afstand op en binnen de overeengekomen responstijd.

Vastgestelde maximale responstijden

Service Level Agreements

Een service level agreement kan uw organisatie veel voordelen opleveren. U krijgt een overzicht met afspraken over de te leveren diensten. U kunt denken aan het aantal servicedesk uren of de responstijden bij problemen voor een vast bedrag per maand. Een service level agreement biedt uitkomst wanneer uw organisatie verzekerd wil zijn van een bepaalde dienstverlening.

Servicedesk

Onze Servicedesk is op werkdagen te bereiken van 8.00 uur tot 17.00 uur.

Telefoonnummer: 0524 - 52 22 52
E-mail: info@i-beheer.nl

Onze Servicedesk heeft alle expertise in huis om ICT-gebruikers antwoord te geven op vragen of te ondersteunen bij het oplossen van problemen.

I-Beheer zet voor u
de puntjes op de i

Onze expertise in ICT-diensten gaat verder dan alleen het beheer van standaardoplossingen. We bieden ook proactief advies bij het beheren en implementeren van nieuwe ontwikkelingen als onderdeel van onze beheerdiensten. Daarnaast levert i-Beheer supersnelle en veilige internetdiensten, waardoor organisaties hun werkzaamheden efficiënt via het internet kunnen uitvoeren. Bovendien bieden we 24*7 ondersteuning aan, waarmee u als het ware uw eigen externe ICT-helpdesk creëert en dan ook direct geholpen wordt.

I-Beheer pand

Benieuwd wat I-Beheer voor uw organisatie kan betekenen? Neem contact op met één van onze medewerkers of maak een afspraak voor een vrijblijvend adviesgesprek.

Contact opnemen