Onze Servicedesk is de eerste plaats waar u terecht kunt met IT-gerelateerde vragen. Onze medewerkers op de Servicedesk ken nen de situatie binnen uw organisatie en weten met welke hard-en software uw organisatie werkt. Het is voor u een geruststelling dat u geholpen wordt door gemotiveerde en ervaren medewerkers, binnen de afgesproken contractueel vastgelegde responstijd.
Onze Servicedesk is op werkdagen te bereiken van 8.00 uur tot 17.00 uur.
Telefoonnummer: 0524 – 522252
E-mail: servicedesk@i-beheer.nl
Onze Servicedesk heeft alle expertise in huis om ICT-gebruikers antwoord te geven op vragen of te ondersteunen bij het oplossen van problemen.
24x7 bereikbaar
Storingsdienst
Wanneer u een beheerscontract heeft afgesloten, kunt u gebruik maken van onze 24×7 storingsdienst. De storingsdienst is alleen gericht op het oplossen van spoedeisende storingen en problemen buiten kantooruren.
Indien er zich binnen uw organisatie een bedrijfskritische computerstoring voordoet, kan een geautoriseerde medewerker onze storingsdienst contacteren. De dienstdoende netwerk engineer neemt het probleem aan en biedt een passende oplossing. De oplossing kan veelal op afstand worden gerealiseerd en indien nodig op uw locatie.
Onze storingsdienst biedt de oplossing voor spoedeisende problemen en is 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar.
de puntjes op de i
Onze expertise in ICT-diensten gaat verder dan alleen het beheer van standaardoplossingen. We bieden ook proactief advies bij het beheren en implementeren van nieuwe ontwikkelingen als onderdeel van onze beheerdiensten. Daarnaast levert i-Beheer supersnelle en veilige internetdiensten, waardoor organisaties hun werkzaamheden efficiënt via het internet kunnen uitvoeren. Bovendien bieden we 24*7 ondersteuning aan, waarmee u als het ware uw eigen externe ICT-helpdesk creëert en dan ook direct geholpen wordt.
Benieuwd wat I-Beheer voor uw organisatie kan betekenen? Neem contact op met één van onze medewerkers of maak een afspraak voor een vrijblijvend adviesgesprek.
Contact opnemen