person using laptop

Organisaties zijn afhankelijk van goed functionerende IT systemen. Slechte prestaties van servers of applicaties leveren significante bedrijfskwesties op en zorgen voor veel ongemak bij gebruikers. Het is dus essentieel dat de prestaties van servers en applicaties van een hoog niveau zijn. Om dit te garanderen, bieden wij onze proactieve Remote Health-Check aan. 

De Remote Health Check wordt op afstand uitgevoerd en omvat werkzaamheden en controles die de gezondheid van uw servers en applicaties op deze servers te analyseren. Remote Health Check is een uitvoerige analyse van de ‘gezondheidstoestand’ van de servers, waarvoor verschillende betrouwbare meetinstrumenten gebruikt worden.

Tevens worden er diverse parameters getest die een relatie hebben, dan wel een voorspellende waarde hebben voor de gezondheid van de servers. Naar aanleiding van deze test kunnen risico’s en verbeterpunten worden vastgelegd, waarna wij, in overleg met u, acties ondernemen om de beschikbaarheid en continuïteit van uw servers en de hierop geïnstalleerde applicaties te waarborgen.

Uitgebreide server analyse

Analyse capaciteit server(s)

Wij controleren de belasting van uw server(s) en bepalen op welke manier de prestaties van deze server(s) verbeterd kunnen worden.

Analyse logboeken server(s)

Wij controleren de logboeken van uw server(s) op bijzondere zaken. Indien deze zaken kunnen resulteren in een probleem ondernemen wij direct preventievemaatregelen.

Analyse beveiliging server(s)

Wij controleren de status van uw antivirus software en analyseren bedreigingen die plaats hebben gevonden.

Maandelijks rapporteren

Om u op de hoogte te houden van de kwaliteit van uw computersystemen, krijgt u maandelijks een rapport waar al onze bevindingen in worden vermeldeen goede uitwijklocatie is een must.

 

 

Servicedesk

Onze Servicedesk is op werkdagen te bereiken van 8.00 uur tot 17.00 uur.

Telefoonnummer: 0524 - 52 22 52
E-mail: info@i-beheer.nl

Onze Servicedesk heeft alle expertise in huis om ICT-gebruikers antwoord te geven op vragen of te ondersteunen bij het oplossen van problemen.

I-Beheer zet voor u
de puntjes op de i

Onze expertise in ICT-diensten gaat verder dan alleen het beheer van standaardoplossingen. We bieden ook proactief advies bij het beheren en implementeren van nieuwe ontwikkelingen als onderdeel van onze beheerdiensten. Daarnaast levert i-Beheer supersnelle en veilige internetdiensten, waardoor organisaties hun werkzaamheden efficiënt via het internet kunnen uitvoeren. Bovendien bieden we 24*7 ondersteuning aan, waarmee u als het ware uw eigen externe ICT-helpdesk creëert en dan ook direct geholpen wordt.

I-Beheer pand

Benieuwd wat I-Beheer voor uw organisatie kan betekenen? Neem contact op met één van onze medewerkers of maak een afspraak voor een vrijblijvend adviesgesprek.

Contact opnemen